Tuesday, June 23, 2009

ביום שבת האחרון בעודי יושב בהוסטל ושומע את הלהקה שאני אוהב, גריזלי בר, ניגש אלי אחד הבחורים מההוסטל ואומר לי: "איזה קטע, אני בדיוק הולך לראות אותם ביום שבת..." ואני מאוד הופתעתי, שלא ידעתי פרט חשוב כזה... מיד ניגשתי למחשב לראות אם יש עוד כרטיסים אך התבשרתי לראות ששתי ההופעות, ביום ראשון ושני, שתיהן "סולד אאוט".
לא וויתרתי וביום ראשון הלכתי למועדון הפילמור המפורסם והתכוננתי לחכות בתור הארוך עד שיכניסו אותי. הגעתי בשעה 6, שלוש שעות לפני פתיחת דלתות, וכבר היו אנשים בחוץ... הדורמן אמר שאולי יש סיכוי שמישהו ימכור כרטיס אז כדאי לי לחכות שם.

אף אחד לא מכר חצי ולא רבע כרטיס, כל ההיפסטרים חיכו שם עם הכרטיסים שלהם קרוב לליבם ואפילו הספסרים היו מאוכזבים.

בשעה 6 וחצי בערך אני קולט בזווית העין את חברי הלהקה יוצאים מהסאונד צ'ק. לא חשבתי יותר מידי וניגשתי לדבר איתם.
הצגתי את עצמי והסברתי שאני מאוד אוהב אותם, שהייתי בפסטיבל ומאוד אהבתי את ההופעה שלהם, והגעתי לסן פרנסיסקו לפני יומיים ולא ידעתי שיש הופעה ועכשיו כבר אין סיכוי למצוא כרטיס... דיברנו כמה דקות ואז כריס הבסיסט הציע שהוא ירשום אותי להופעה של מחר, ההופעה האחרונה בסבב הופעות הנוכחי.

הייתי מבסוט והלכתי להוסטל בלב שמח.




אתמול אני מגיע לפילמור ומחכה לי כרטיס בכניסה.
הספסרים בחוץ מכרו אותו בסביבות 80 דולר. אני נכנסתי ואמרתי תודה לכריס - הבסיסט.















Lord Quaz.


T&P








No comments:

Post a Comment